Penyembuhan Natural Health Lies? Kebenaran Di sebalik Menyembuhkan Herba - Upaya Epilepsi - Rawatan Pemakanan

Penyembuhan Natural Health Lies? Kebenaran Di sebalik Menyembuhkan Herba - Upaya Epilepsi - Rawatan Pemakanan

Tuntutan penawar herba; mereka benar atau hanya satu penipuan? Menurut banyak kajian saintifik, kesan produk kesihatan semula jadi boleh dipersoalkan; dan kajian saintifik yang lain mendakwa mereka bekerja. Adakah perubatan alternatif benar-benar berkesan untuk mengubati penyakit? Bagaimana pula dengan semua gembar-gembur suplemen pemakanan? Bagaimana anda tahu yang benar? Dengan temu bual kami meneruskan dengan kawan saya Josh ia adalah mungkin untuk belajar banyak dari pengalaman beliau.

Herb:

Josh, memberitahu pembaca bagaimana anda mendapati banyak penawar yang berjaya untuk epilepsi anda. Apakah penawar pertama yang anda dapati?

Josh:

Pada masa yang saya memulakan penyelidikan saya, yang paling saya tahu mengenai herba adalah bahawa saya tidak suka kubis atau kacang - tetapi saya suka garam dan bawang putih - dan saya tidak suka lada! Aloe vera menyejukkan terbakar - tetapi menjauhkan diri dari racun ivy dan jangan lupa untuk mengambil vitamin C jika anda mendapat sejuk dan minum halia arak jika anda muntah di dalam tandas. Jadi jelas saya mempunyai banyak untuk belajar dan diperlukan untuk penyelidikan herba dan pemakanan tanpa takut kepada mereka. (Kecuali untuk kacang hijau rebus, anda boleh takut kepada mereka! Yuck!).

Apabila semua ini bermula saya tahu apa-apa tentang nutrisi yang lain daripada apa yang diletakkan di atas meja dapur pada waktu makan dan "One-a-Day" yang saya ambil sekali-a-hari (dan mungkin pil vitamin C apabila saya mempunyai sejuk ). Ia adalah masa untuk saya untuk mengetahui apa pemakanan boleh lakukan untuk memberi kesan kepada badan saya. Tetapi di mana boleh saya mungkin bermula?

Nasib baik saya mempunyai permulaan artritis yang telah berkembang di tangan saya dan seorang doktor perubatan yang petunjuk-petunjuk saya dalam pada fakta bahawa mendapatkan gula daripada diet saya akan melegakan artritis. Selepas mencuba saya dapati dia adalah betul! Ia bekerja! Jadi bagaimana saya boleh memohon ini kepada epilepsi?

Dengan pemakaian menurunkan gula dalam diet saya, saya juga tahu bahawa kebanyakan makanan mempunyai vitamin penting dan mineral yang diperlukan untuk kesihatan yang betul, dan bahawa setiap bahagian individu badan memerlukan jumlah yang berbeza masing-masing. Sebagai contoh: tulang adalah sangat bergantung pada kalsium dan magnesium, manakala darah memerlukan jumlah yang lebih besar daripada besi daripada beberapa bahagian lain. Sendi memerlukan banyak minyak omega manakala fungsi saraf memerlukan vitamin B.

Herb:

Jadi ubat pertama yang anda dapati adalah dengan menukar diet anda. Tetapi terdapat banyak diet di luar sana! Bagaimana anda tahu yang pemakanan untuk memilih?

Josh:

Satu cara yang baik untuk memulakan adalah untuk mengetahui apa makanan yang seimbang benar-benar bermakna dan bagaimana saya boleh memperuntukkan bahawa untuk diri sendiri.

Sambil belajar tentang asas-asas pemakanan saya mendapat tahu bahawa kebanyakan makanan tidak memberikan jumlah yang dijangka nutrisi yang diperlukan badan. Ini adalah benar untuk mana-mana orang biasa yang sihat yang tidak mengalami epilepsi, sendi, kencing manis, ketidakseimbangan hormon, dan lain-lain .... saya mendapati bahawa satu-satunya cara untuk menyediakan semua nutrien yang diperlukan adalah melalui proses menambah. Apa yang menambah badan anda dengan hanya dapat diketahui oleh penyelidikan badan anda sendiri dan keperluan yang berkaitan dengan kecacatan epilepsi khusus anda, atau apa-apa kecacatan yang lain untuk perkara itu.